29 жовтня.П'ятниця.

1.Спортивна година.

https://youtu.be/sh4EKVAMm-I

2.Комп'ютерна гра.

Комп'ютерна гра — гра, яка забезпечується програмно керованим електронним пристроєм — комп'ютером. Це також може бути слотовий автомат, пінбольна машина, аудіо чи відеогра. Відеогра — в загальному розумінні, це гра, що відбувається через керування візуальними образами на моніторі чи іншому дисплеї.

Зараз же діти весь свій вільний час проводять за монітором комп'ютера, граючи в свої улюблені ігри, де віртуальний світ вабить необмеженими можливостями, й діти забувають про все на світі. В просторах інтернету можна знайти безліч інформації про те, що комп'ютерні ігри небезпечні для психіки дитини, приносять шкоду здоров'ю та можуть викликати комп'ютерну залежність. Чи правда те, що улюблена комп'ютерна гра завдає тільки шкоду молодому поколінню чи є все-таки користь від неї?

Шкода комп'ютерних ігор

Всім нам відомо, що якщо довгий час проводити за комп'ютерною грою, то може виникнути ігрова залежність, яка вимагає допомоги кваліфікованих фахівців і близьких людей. Основними критеріями, що визначають її, є:

  • небажання відволіктися від гри;
  • трата великих грошей на платні послуги в іграх;
  • забування про свої зобов'язання перед батьками;
  • відмова від здорового сну на користь проведення більшої кількості часу за грою;
  • нерегулярне, неправильне харчування, не відриваючись від комп'ютера;
  • сухість в очах, головні болі, болі в спині, затікання кистей рук;
  • нервозність, дратівливість, агресивність, напади страху, депресія
  • Користь комп'ютерних ігор

    У всього є дві сторони, комп'ютерні ігри не виняток. Вони можуть приносити користь поколінню, що підростає. Комп'ютерні ігри:

    1. Покращують навички читання

    Граючи, дитина повинна бути дуже уважною. А як ми знаємо, гарна уважність сприяє поліпшенню навичок читання.

    2. Покращують зір

    Так, це дійсно так. Любителі комп'ютерних ігор мають хороший зір. Крім цього, гравці вміють не випускати з уваги п'ять об'єктів, а звичайні люди тільки три. Також доведено, що монітор комп'ютера не впливає на зір.

    3. Покращують пам'ять

    Існує велика різноманітність таких ігор, як ігри-запоминалки, які чудово підходять для розвитку пам'яті. Адже під час гри дитині потрібно запам'ятати та повторити почуте або побачене.

    5. Покращують моторику рук

    Маніпуляція з джойстиком, комп'ютерною мишкою та клавіатурою розвиває моторику рук у дитини.

    6. Навчальні ігри

    Також є велика кількість комп'ютерних ігор, за допомогою яких маленькі діти вивчають алфавіт і цифри, вчаться читати та рахувати, пізнають світ тварин і рослин, а також вивчають іноземні мови. Такі комп'ютерні ігри в захопливій, цікавій і простій формі піднесуть знання, подарують приємне проведення часу, а також допоможуть підготувати малюка до садка або школи.

    Граючи в комп'ютерні ігри, діти навчаться приймати самостійні рішення, оцінювати ситуацію та вирішувати логічні завдання. Вони зможуть спробувати себе в різних професіях, визначити свої таланти та познайомитися з новими предметами, явищами і заняттями.

    Підсумок про шкоду та користь комп'ютерних ігор

    З огляду на всі переваги ігор, можна зробити висновок, що вони стануть відмінним помічником в процесі розвитку дитини. Можна сміливо використовувати їх, але головне не забувати про те, що для будь-якого віку існують певні часові норми, тобто, скільки часу дитина може проводити за комп'ютером, щоб не нашкодити своєму здоров'ю. Тому, щоб уникнути ігрової залежності та отримати тільки користь від комп'ютерних ігор, потрібно неухильно їх дотримуватися.

  • 3.Читання та обговорення з батьками казки.«Тім у комп’ютерній країні»

  • Хлопчик Тім дуже любив гратися в комп’ютерні ігри. Іноді так захоплювався полюванням за монстриками або перегонами, що нічого навколо не помічав.

  • — Тіме, пішли на озеро! — кличуть хлопчика його друзі.

  • — Зараз-зараз, ось тільки гру закінчу,— відповідає Тім.

    Але, пройшовши гру, він непомітно захопився іншою, потім — іншою, і друзі так і не дочекалися його на озері.

    — Синку, йди вечеряти! — кличе Тіма матуся.

    — Незабаром прийду,— відповідає, та насправді за стіл він сідає, коли вечеря вже прохолола, а мама ледь за руки не тягне сина на кухню.

    Словом, увесь свій час Тім намагався проводити за комп’ютером, граючи в ігри.

    Якось увечері Тім сів за комп’ютер, щоб знайти дещо для домашнього завдання, але не втримався й увімкнув одну з улюблених ігор. Він захопився й зовсім забув про уроки — вся увага Тіма була прикута до нової гри.

    Якоїсь миті Тім повернув голову та побачив, що навколо нього зовсім не його кімната, не його стіл, не його комп’ютер, а якісь намальовані чоловічки, намальовані доріжки та будинки! Зовсім, як у його грі!

    Тім здивувався, зупинив гру.

    — Що це таке? Де я? — запитав чи то сам у себе, чи то у намальованих чоловічків, не сподіваючись на їхню відповідь.

    — Ти в нашій комп’ютерній країні, Тіме! — несподівано хором відповіли два різнокольорові чоловічки. Вони виглядали, наче вийшли з мультиків.

    — Хто ви і звідки знаєте, як мене звуть?

    — Ми — комп’ютерні чоловічки. Живемо в твоїх іграх. Хіба ти нас не впізнаєш? Адже ти так багато часу проводиш у нашій комп’ютерній країні, ми навіть ім’я твоє дізналися.

    — А де ж мій дім? — спитав Тім.

    Чоловічки знову відповіли хором:

    — А навіщо тобі додому? Ти ж усе одно цілими днями з нами! Тобі ж це так подобається, то залишайся, будемо гратися разом зранку до ночі. До школи ходити не треба, уроки вчити не треба, маму слухатися не треба! Хіба не добре?

    — Ні, ні, хочу додому! Я ж справжній хлопчик, а не намальований! Як же я буду без батьків, без школи, без своїх друзів? — перелякався Тім.

    Цієї миті перед його очима все закрутилося. Раптом Тім зрозумів, що він знову опинився у своїй кімнаті, перед комп’ютером. А на екрані бігають одне за одним намальовані чоловічки, з якими він щойно спілкувався.

    «Ото диво зі мною сталося! — подумав хлопчик.— Може, мені наснилося?»

    Тім вирішив нікому не розповідати про цей випадок. Щоб від- воліктися від дивних спогадів, підійшов до тата, почав дивитися, як той лагодить настільну лампу. Він навіть допоміг батькові знайти потрібний інструмент. Потім Тім зателефонував своєму другові. Вони домовилися в суботу разом піти в зоопарк.

    Тепер Тім почав проводити більше часу з родиною, друзями — і це йому подобалося. А ще він став уважнішим у школі, почав гарно вчитися, його хвалили вчителі.

    Звісно, він і зараз іноді грається в комп’ютерні ігри, але це вже не забирає в нього так багато часу, як раніше. «Скільки цікавого навколо мене було, поки я грався в комп’ютер»,— думав Тім.

    Олена Кукуєвицька

  • 4.https://youtu.be/IY5zHX-mijc

  • https://youtube.com/watch?v=85GH3x3phf0&feature=share


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Поради батькам.28.04.22